Preskočiť na obsah
New promotions up to 60% every day

00hour

:

00min

:

00sec

Košík

Váš košík je prázdny

Doručenie a vrátenie

Cenník pre doručenie

Nemecko, Rakúsko, Slovensko, Holandsko, Francúzsko, Belgicko, Českia:

Cena:

Kúpiť menej ako 499,99 EUR 9,90 EUR
Predbehnúť 500,00 EUR 

0,00 EUR / 79,00 EUR COMPLATBA - Prinášanie objemných výrobkov do bytu

Vybrané európske krajiny:

 

Cena:

Nákup menej ako 999,99 EUR

19,99 EUR/ 99,99 EUR na nábytok

Nákup viac ako 1 000,00 EUR

0,00 EUR/99,99 EUR na nábytok

 Cena sa môže líšiť v závislosti od miestnych predpisov

Dodanie

Keďže náš nábytok je objemný produkt, zvyčajne sa prepravuje na paletách. Paletné zásielky sú zárukou bezpečnosti a optimálnej ceny. Nábytok sa zvyčajne prepravuje vo vozidlách vybavených výťahmi. Vodič prepravuje nábytok na vozíku k dverám domu alebo na dvere schodiska v byte. 

V prípade veľkých obchodných objednávok organizujeme individuálnu dopravu, ktorá je úplne prispôsobená potrebám zákazníka.

Náklady na prepravu zahŕňajú prepravu výrobkov a poistenie. Neustále pracujeme na jeho optimalizácii. Po potvrdení objednávky môžu náklady na prepravu podliehať úpravám.

Doba dodania 

V spoločnosti Eye On Design pracujeme priamo s výrobcami, aby sme našim zákazníkom ponúkli najkvalitnejší nábytok a príslušenstvo.

Odhadovaná doba dodania: od 24 hodín až 10 týždňov.

Návrat

Každý z našich zákazníkov (individuálnych aj obchodných zákazníkov) môže zakúpený (nepoužitý a nepoužitý, inak nepoužitý, inak Vyžaduje sa kompenzácia za stratenú hodnotu) Tovar do 14 dní od dňa, keď sa zmocnili zakúpenej položky (doručenie objednávky).

Na splnenie obdobia výberu stačí zasielať informácie o uplatňovaní práva na výber pred uplynutím obdobia výberu. Potom, po prijatí potvrdenia o registrácii návratnosti, musíte dodať nevyužitý a nepoškodený tovar (inak Vyžaduje sa kompenzácia za stratenú hodnotuna vaše vlastné náklady na adresu, ktorú sme naznačovali do 14 dní.

V prípade výberu vrátime všetky prijaté platby s výnimkou nákladov na doručenie, najneskôr do 14 dní od dňa, keď dostávame tovar, a preukážeme, že neexistujú žiadne známky poškodenia alebo použitia (nepoškodený a nevyužitý, inak Vyžaduje sa kompenzácia za stratenú hodnotu) .

Vrátime platbu pomocou rovnakých platobných prostriedkov použitých v pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak.

Vrátenie peňazí nezahŕňajú prispôsobené a personalizované produkty.

Sťažnosť

Uvedomujeme si však, že môže dôjsť k poškodeniu tranzitu alebo počas výroby. Preto, ak dostanete poškodený tovar, kontaktujte nás e-mailom na adrese support@eyeon.design

Ak chcete rýchlo spracovať svoju sťažnosť a minimalizovať náklady na prepravu, poskytnite fotografie poškodenia.

V prípade úspešnej sťažnosti vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom, aby sme usporiadali vhodný čas, aby spoločnosť Courier Company vyzdvihla chybný tovar.