Preskočiť na obsah
New promotions up to 60% every day

00hour

:

00min

:

00sec

Košík

Váš košík je prázdny

Často kladené otázky (FAQ)

Prijímate hotovosť pri doručení?

Bohužiaľ, nie, momentálne nemáme žiadnu platbu alebo predbežnú platbu. Je možné použiť splátkový platobný program Klarna.


Aké možnosti platby ponúkate?

Na dokončenie nákupu v našom obchode môžete použiť viac spôsobov platby:

  • debetná/kreditná karta
  • Výplata
  • Klarna (splátka platba, zaplatiť neskôr)
  • Tradičný bankový prevod (kontaktujte zákaznícky servis)

 

Platobný odkaz nefunguje - čo robiť? Musím zadať objednávku znova?

Ak ste zadali objednávku a chcete platiť online prevodom, ale pri kliknutí na platobný odkaz sa niečo pokazilo, objednávka je stále aktívna a stále môžete platiť. V takom prípade kontaktujte zákaznícky servis.

 

Je možné zaplatiť tradičným bankovým prevodom?

Áno, máme tradičnú možnosť prenosu. V takom prípade kontaktujte zákaznícky servis (e -mail: hello@eyeon.design, telefón: +48 733 776 314)

 

Existuje možnosť splátkovej platby?

Áno, máme takúto možnosť, je k dispozícii pri dokončovaní objednávky. Vyberte platby Klarna a potom vyberte splátkovú platbu.

 

Namiesto platenia celej sumy môžem uskutočniť zálohovú platbu?

V súčasnosti nemáme možnosť platiť vopred. Spracovanie objednávky sa začne po zaplatení celej sumy.

 

Dostanem faktúru DPH?

Áno, uveďte svoje podrobnosti o faktúre v čase zadania objednávky do poľa s komentármi alebo pošlite svoje podrobnosti o faktúre na adresu hello@eyeon.design

 

Kde môžem overiť recenzie Eye On Design Store?

Sme členom programu dôveryhodných obchodov, ktorý zaručuje ochranu nákupov do roku 2000 EUR, bez ohľadu na spôsob platby. Vzorové recenzie nášho obchodu nájdete tu.


Ktoré výrobky je možné vrátiť?

Všetky výrobky, ktoré nie sú vyrobené na mieru a prispôsobené. Vrátené výrobky musia byť nevyužité a nepoškodené.

 

O čom je oko o dizajne Vernostný program zákazníkov?

Pripojením sa k vernostnému programu získajú zákazníci 1 bod za každý vynaložený EUR. Zhromaždené body je možné vymeniť za zľavové kupóny za ďalšie objednávky. Zľavové kupóny nemôžu byť vyššie ako 10% hodnoty nasledujúcej objednávky.

Príklad:

Zhromaždené 1 000 bodov je možné vymeniť za poukaz na zľavu vo výške 100 EUR za následné nákupy v hodnote najmenej 1 000 EUR.

 

Ako môžem získať body v vernostnom programe?

Môžete získať body za: nakupovanie v našom obchode, registrácia účtu, páči sa mi a sledovať účet sociálnych médií spoločnosti Design. Môžete tiež získať body ako darček k narodeninám.

 

Je možné oneskorenie zásielky?

Áno, máme schopnosť ukladať tovar a prepravovať ho vo vhodnom čase.

 

Ako bude tovar dodaný?

Doprava tovaru bude závisieť od veľkosti balíka, zvyčajne logistickým partnerom je DPD, DHL, FedEx, Agediss alebo Ambro Express.

Pred plánovaným doručením vám pošleme e -mail s číslom sledovania.

 

Máte možnosť servisu na montáž nábytku?

Bohužiaľ momentálne nemáme takúto možnosť. Zhromaždenie väčšiny nábytku je však pomerne ľahké, každý kus nábytku sa dodáva s pokynmi na montáž.

V prípade akýchkoľvek ťažkostí sme k dispozícii.

 

Môžem na webových stránkach prispôsobiť produkt, ktorý máte?

Neváhajte a kontaktujte nás e -mailom, pokúsime sa vám pomôcť individuálne.

 

Kde nájdem informácie o tom, aký je čas na dodanie objednávky?

Informácie o dobe dodania vašej objednávky nájdete na karte s produktom v popise.

 

Bude môj nákup počas prepravy dobre zabezpečený?

Správne zabezpečenie je zárukou získania tovaru najvyššej kvality pre najväčšiu spokojnosť zákazníkov, a preto venujeme veľkú pozornosť starostlivej ochrane vašich objednávok.

 

Chcel by som sa pred zadaním objednávky položiť nejaké ďalšie otázky, ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?

Zašlite všetky otázky na adresu hello@eyeon.design alebo zavolajte +48 733 776 314.

 

Chcel by som vidieť, ako vyzerá látka, ako si môžem objednať vzorkovač?

Vzorky je možné objednať za cenu 44 EUR. Keď si kúpite kus nábytku, môžete získať vrátenie 44 EUR (po návrate vzorkovača). V komentári k objednávke napíšte, pre aký produkt chcete vzorkovač.

https://eyeon.design/products/fabric-sampler

 

Potrebujem vytvoriť účet na základe dizajnu, aby som zadal objednávku?

Nevyžaduje sa však, odporúčame vám, aby ste si vytvorili účet, aby ste si mohli vychutnať špeciálne ponuky, vernostný program a rýchlejšie spracovanie vašich objednávok.

 

Kto pokrýva náklady na prepravu v prípade návratnosti?

Kupujúci vráti produkt na svoje vlastné náklady.

 

Majú výrobky záruku? 

Áno, každý produkt prichádza s zárukou.

 

Čo mám robiť, ak je produkt poškodený?

Ak chcete podať nárok, postupujte podľa krokov nižšie:

  1. Formulár návratnosti/sťažnosti

Pošlite e -mail (hello@eyeon.design) s nasledujúcimi informáciami: meno, e -mailová alebo poštová adresa, telefónne číslo, indikácia čísla produktu a dôvod sťažnosti, dátum nákupu a výskyt vady.

S cieľom rýchlo spracovať sťažnosť a minimalizovať náklady na prepravu poskytnite fotografie/video dokumentujúce akékoľvek škody. Skontrolujte tiež výrobky prijaté s kuriérom v prípade akýchkoľvek príznakov poškodenia.

  1. Vrátenie produktu

Pri podávaní sťažnosti pošlite produkt späť so všetkými jeho príslušenstvom a kópiou nákupnej faktúry.

 

Aká je politika vrátenia spoločnosti?

Každý z našich zákazníkov (individuálnych aj obchodných zákazníkov) môže vrátiť zakúpený (nepoškodený a nevyužitý) tovar do 14 dní odo dňa, keď sa zmocnili zakúpenej položky (doručenie objednávky).

Na splnenie obdobia výberu stačí zasielať informácie o uplatňovaní práva na výber pred uplynutím obdobia výberu. Potom, po prijatí potvrdenia o registrácii návratnosti, musíte do 14 dní dodať nevyužitý a nepoškodený tovar na svoje vlastné náklady na adresu, ktorú sme naznačovali.

V prípade výberu vrátime všetky prijaté platby s výnimkou nákladov na doručenie, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď dostávame tovar, a preukážeme, že neexistujú žiadne známky poškodenia alebo použitia.

Vrátime platbu pomocou rovnakých platobných prostriedkov použitých v pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak.

Vrátenie peňazí nezahŕňajú prispôsobené výrobky, ako sú pohovky, rohy, lavičky, kreslá alebo iné prispôsobené výrobky.

V balíku s príkazom a vrátenými produktmi uveďte všetky príslušenstvo prijaté s produktmi, ako aj príjem alebo faktúru.